Пошуковий запит: (<.>A=Цегельник Т$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 14
Представлено документи з 1 до 14
|
1. |
Цегельник Т. М. Аналіз системи підготовки майбутніх вихователів до роботи в умовах інклюзії [Електронний ресурс] / Т. М. Цегельник // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2017. - Вип. 56-57. - С. 430-434. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2017_56-57_56
|
2. |
Цегельник Т. М. Педагогічні умови формування готовності майбутніх вихователів до професійної діяльності в інклюзивних групах закладів дошкільної освіти [Електронний ресурс] / Т. М. Цегельник // Науковий вісник Льотної академії. Серія : Педагогічні науки. - 2020. - Вип. 8. - С. 138-144. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sbfasps_2020_8_22
|
3. |
Зданевич Л. Підготовка майбутніх вихователів до формування позитивних міжособистісних взаємин та навичок спілкування дітей дошкільного віку з особливими освітніми потребами [Електронний ресурс] / Л. Зданевич, Т. Цегельник // Освітні обрії. - 2020. - № 1. - С. 160-163. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/obrii_2020_1_35
|
4. |
Зданевич Л. В. Формування готовності майбутнього вихователя до розвитку мовлення дошкільників із фонетико-фонематичним недорозвитком мовлення в інклюзивних групах закладів дошкільної освіти [Електронний ресурс] / Л. В. Зданевич, Т. М. Цегельник // Інноваційна педагогіка. - 2020. - Вип. 22(1). - С. 126-130. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/innped_2020_22(1)__30
|
5. |
Атрощенко Т. О. Потенціал сімейного виховання у процесі формування особистості дитини дошкільного та молодшого шкільного віку з особливими освітніми потребами [Електронний ресурс] / Т. О. Атрощенко, Л. В. Зданевич, Т. М. Цегельник // Вісник Запорізького національного університету. Педагогічні науки. - 2021. - № 1(2). - С. 27-33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vznu_ped_2021_1(2)__5
|
6. |
Костик Л. Б. Особливості пісочної терапії як методу розкриття творчого потенціалу дитини [Електронний ресурс] / Л. Б. Костик, Н. П. Гончар, Т. М. Цегельник // Інноваційна педагогіка. - 2021. - Вип. 36. - С. 232-236. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/innped_2021_36_50
|
7. |
Пєхарєва А. С. Застосування компетентнісного підходу в підготовці майбутніх педагогів початкової школи в умовах розвитку інклюзивної освіти: досвід країн Східної Європи [Електронний ресурс] / А. С. Пєхарєва, Т. М. Цегельник, Ю. О. Саєнко // Інноваційна педагогіка. - 2021. - Вип. 39. - С. 203-206. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/innped_2021_39_43
|
8. |
Цегельник Т. Наукові проєкції феномену готовності майбутніх вихователів до професійної діяльності в інклюзивних групах закладів дошкільної освіти [Електронний ресурс] / Т. Цегельник // Молодь і ринок. - 2022. - № 5. - С. 115-120. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2022_5_23
|
9. |
Цегельник Т. Характеристика мотиваційного компонента готовності майбутніх вихователів до професійної діяльності в інклюзивних групах закладів дошкільної освіти [Електронний ресурс] / Т. Цегельник // Молодь і ринок. - 2022. - № 7-8. - С. 16-20. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2022_7-8_5
|
10. |
Товстоган В. Трансформація інклюзивного освітнього простору у контексті компенсації освітніх втрат молодших школярів з ООП [Електронний ресурс] / В. Товстоган, Т. Цегельник, А. Слатвінська // Молодь і ринок. - 2023. - № 5. - С. 78-82. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2023_5_16
|
11. |
Цегельник Т. М. Психолого-педагогічні основи підготовки майбутніх вихователів до професійної діяльності в інклюзивних групах закладів дошкільної освіти [Електронний ресурс] / Т. М. Цегельник // Інноваційна педагогіка. - 2022. - Вип. 49(1). - С. 152-155. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/innped_2022_49(1)__33
|
12. |
Цегельник Т. М. Особливості професійної діяльності майбутніх вихователів в умовах інклюзивних груп закладів дошкільної освіти [Електронний ресурс] / Т. М. Цегельник // Інноваційна педагогіка. - 2022. - Вип. 50(2). - С. 111-116. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/innped_2022_50(2)__25
|
13. |
Цегельник Т. М. Взаємодія учасників освітнього процесу в інклюзивних класах початкової освіти на засадах педагогіки партнерства [Електронний ресурс] / Т. М. Цегельник, Р. А. Мельничук // Інноваційна педагогіка. - 2022. - Вип. 53(2). - С. 28-31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/innped_2022_53(2)__7
|
14. |
Цегельник Т. Професійна підготовка майбутніх педагогів до формування партнерських стосунків між учасниками освітнього процесу в інклюзивних класах закладу загальної середньої освіти [Електронний ресурс] / Т. Цегельник, І. Ящук, Т. Касьянова, Ю. Ткачук, Ю. Рижак // Молодь і ринок. - 2023. - № 9. - С. 69-79. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2023_9_15
|